Blog Archive

Wednesday 19 September 2012

Madrid's Rings.



When I get sad (for now aparent reason), suddenly ideas come to my head and I use those beads I bought ages ago. These metal rings were bought in Madrid about 4 years ago. I found their use only now. The bracelet is on a magnetic clasp and
measures 22.5cm. Rattan cord is weaved in out and of the metal rings. The bracelet can be shortened.SOLD / PREDANE

Ked mi zacne byt smutno (bez nejakej velkej priciny), pridu mi myslienky na nove dizajny a vtedy pouzijem koralky, ktore som kupila uz tak davno. Napriklad tieto kovove prstene som kupila v Madride pred 4 rokmi a az teraz som ich pouzila v tej tento ratanovej snorke. Poprepletane dovnutra a von, magnetkovy uzaver (velmi pevny) a dlzka 22.5cm. Naramok sa da skratit na poziadanie.

No comments:

Post a Comment